среда, 1 августа 2012 г.

"Музика в барвах"- виставка у краєзнавчому музеї

01.08.2012 (Стахова Ксенія) 18:00

О 16:00 у краєзнавчому музеї десятирічна художниця Анастасія Джупіна представила  виставку художніх картин.


Анастасія займається живописом 3 роки. "Музика в барвах" - це її перша персональна виставка.
"Я люблю подорожувати. Саме це надихнуло мене на створення багатьох картин. Дуже вразили мене Лондон, Париж та острів Родос",- каже Настя.





Картини 2012 року

"Іноді я сідаю малювати о 9 ранку і вже під вечір можу закінчити. Багато часу я приділяю прогулянкам з друзями та люблю проводити вільний час з сім'єю, особливо зі старшим братом. В нього є донька, яка є моєю племінницею".
Мати Анастасії також займалась мистецтвом - робила картини з цукерок. А зараз допомагає батькові. "Він у мене бізнесмен" - каже Настя.
Виставка триватиме до 19 серпня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий