пятница, 20 июля 2012 г.

Аварія під залізничним мостом

20.07.2012 (Дар`я Хижнякова) 17:00 (Оновлено19:10)
На перехресті вулиць  Островського та Лебединського, під залізничним мостом  сталася аварія. За словами очевидців, вона відбулась о 16.40. Пошкоджені 4 автомобілі. Жертв немає.

Місце аварії. 
Водій Євгеній забирає своє авто з місця ДТП


Максим, учасник ДТП каже: "Їхали всі з вул. Привокзальної, в лівому ряду по головній, наліво повертали. Цей Renault-Trafic був, я за ним, за мною Volkswagen Passat, за пасадом Ford Transit. Я не знаю куди він дивився. Виходить так, що переїзд перекрили, йшов поїзд, тут машин зібралось багато. Всі зупинились і він сильно ударив Volkswagen Passat, той мене, ну а я ще одну".


Інспектор ДАІ повідомив, що стало відомо зі свідчень водіїв:"Водій Ford-у допустив зіткнення з атомобілем Volkswagen, після чого водій Volkswagen-а втратив змогу керування що призвело до зіткнення зі ще двома авто".

Комментариев нет:

Отправить комментарий