понедельник, 13 августа 2012 г.

Анна - шульга, яка грає в теніс

13.08.2012 (Дар'я Хижнякова ) 17:00

Анна Михалевська - шульга, яка 4 роки займалась тенісом, розповіла про особливості своєї гри.



  
Анна каже: "Інколи супротивники підходили та дивувались, чому не можуть відбити мої подачі.Я хоч і лівша, але навіть мені незвично грати з іншою лівшею.Спочатку тренери не знали, як мене навчити. Дуже важко було зорієнтуватися. Інколи вони й самі пробували зіграти лівою рукою для того, щоб зрозуміти, як мені потрібно пояснювати тактику гри. Є такий тенісист Рафаель Надаль, він найкращий в Іспанії. Від природи він правша, але грає в теніс лівою рукою. Так легше перемогти суперника. Про День шульги знаю. Мене ще зранку почали вітати друзі.Я щороку святкую цей день".  


Мама Анни, Людмила, також займається тенісом: "Коли граєш з лівшею, завжди потрібно думати про траєкторію руху м'яча. Все це через те, що вони "закручують" м'яч в іншу сторону, він інакше обертається. Звичайно, новачкам важко грати з такими суперниками. На відміну від інших, у лівші слабка права сторона. Про це варто пам'ятати, якщо хочеш перемогти". 

Бабуся Ані також була шульгою. Людмила розповідає, що її маму перенавчали писати правою рукою: "Моя мама була лівшею. І вона навіть в дорослому віці зберегла образи. Їй в школі прив'язували ліву руку до спини, щоб вона нею не писала. Вона розповідала, як їй було важко. Тому я  не перенавчала свою дитину". 

Нагадаємо, що 13 серпня Міжнародний день шульги. Шульга - людина, яка переважно використовує ліву руку.Започатковано його 1992 року за ініціативи Клубу шульг Великобританії.





Комментариев нет:

Отправить комментарий