24.07.2012 10:00 (Альона Садовська) (Оновлено 25.07.2012 10:35)
На Вінницькому авіаційному заводі презентували два різновиди вертольоту МІ-2 – санітарний та пасажирський.
На Вінницькому авіаційному заводі презентували два різновиди вертольоту МІ-2 – санітарний та пасажирський.
Санітарний МІ-2
Санітарний варіант гелікоптера
будуть використовувати вінницькі
медики Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф для порятунку людей в
надзвичайних ситуаціях.
«Медичне обладнання, встановлене у
гелікоптері, дає можливість виконувати вентиляцію легень. Наявний і
переносний автономний дефібрилятор з кардіомонітором. Тут є все, в тому числі,
медикаменти, щоб надати першу медичну
допомогу в повітрі. Салон гелікоптера дозволяє розмістити двох лежачих важкохворих та двох сидячих
пацієнтів, лікарів - каже виконавчий директор ДП «Вінницький авіаційний завод»
Василь Хвостак.
За допомогою такої лебідки хворих забиратимуть
з важкодоступних місць, річок, без посадки на землю.
Санітарний варіант гелікоптера Мі-2 розвиває
швидкість 210 км
на годину. Дальність польоту становить понад 600 км . Ним можна долетіти у
найвіддаленіші райони області. Палива вистачить на п'ять годин польоту. Вартість такого гелікоптера 400 тисяч доларів. Область
його орендуватиме. Для цього буде виділено 500 тисяч гривень з обласного
бюджету на цей рік. Вартість одного польоту експерти рахують. Орієнтовно вона
складе понад 4 тисячі гривень.
Гелікоптери
готові, залишилося вирішити технічні питання – кадрові та площадки, де
такий вертоліт може сісти. Один із можливих варіантів - територія біля Центрального парку культури та
відпочинку ім. Горького.
Це пасажирський варіант Мі-2, який має 8 місць. За словами Василя Хвостака на переобладнання гелікоптера у
будь-який варіант, в
залежності від потреб необхідно
лише 15 хвилин, що робить його універсальним.
Вертольоти МІ-2 виробляють з 1965 року. На
оновлення такого вертольоту потрібно близько місяця.
Збірник літальних апаратів Ілля Лебідь розповідає:
«Якщо нам привозять вертоліт, то на його капітальний ремонт
потрібно орієнтовно місяць. У вертольотів є ресурс – 1000 годин,
які він має налітати, а потім його потрібно ремонтувати. Ми його повністю розбираємо,
миємо, фарбуємо, ремонтуємо, залишається один фюзеляж (корпус), а
потім знову його збираємо».
На авіазаводі повністю завершили 6
машин МІ-2, 10 очікують сертифікації. Ще в роботі 25 гелікоптерів.
Вінницький авіазавод відновив свою діяльність
минулого року, зараз на підприємстві працює 230 людей. Працівникам виплачено
заборговану заробітну плату. Сума боргу становила 1, 6 млн. грн., а загальна по
підприємству – 2, 7 млн. грн. Головним інвестором є ВАТ «Мотор - Січ».
«Завод фактично лежав. А його треба поставити
на ноги. Наш авіаційний завод – це гордість Вінниччини. Він має гарну історію. Тут
вироблялися десятки тисяч літаків, усе це потрібно відновити, довести до ладу,» -
каже губернатор Микола Джига.
Вінницький авіазавод - єдиний в країнах СНД,
який ремонтує літаки АН-2, ЯК-18, ЯК-52 та вертольоти МІ-2, К-26.
«Ми працюємо над розширенням асортименту, –
каже Василь Хвостак. –Тож у подальшому плануємо випускати на базі МІ-2 нову
модель гелікоптера МС-2 («МоторСіч-2»). Відмінність полягатиме в потужнішому
двигуні».
Авіазавод уклав угоди на ремонт малої авіації
з Росією, Близьким Сходом,
Південною Америкою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий