вторник, 24 июля 2012 г.

Вінницький авіазавод запускає санітарний вертоліт

24.07.2012 10:00 (Альона Садовська) (Оновлено 25.07.2012 10:35)
На Вінницькому авіаційному заводі презентували два різновиди вертольоту МІ-2 – санітарний та пасажирський.
                                                           Санітарний МІ-2


Санітарний варіант гелікоптера будуть використовувати вінницькі медики Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф для порятунку людей в надзвичайних ситуаціях.
«Медичне обладнання, встановлене у гелікоптері, дає можливість виконувати вентиляцію легень. Наявний і переносний автономний дефібрилятор з кардіомонітором. Тут є все, в тому числі, медикаменти, щоб надати першу  медичну допомогу в повітрі. Салон гелікоптера дозволяє розмістити  двох лежачих важкохворих та двох сидячих пацієнтів, лікарів - каже виконавчий директор ДП «Вінницький авіаційний завод» Василь Хвостак.


За допомогою такої лебідки хворих забиратимуть з важкодоступних місць, річок, без посадки на землю.

Санітарний варіант гелікоптера Мі-2 розвиває швидкість 210 км на годину. Дальність польоту становить понад 600 км. Ним можна долетіти у найвіддаленіші райони області. Палива вистачить на п'ять годин польоту. Вартість такого гелікоптера 400 тисяч  доларів. Область його орендуватиме. Для цього буде виділено 500 тисяч гривень з обласного бюджету на цей рік. Вартість одного польоту експерти рахують. Орієнтовно вона складе понад 4 тисячі  гривень.
Гелікоптери  готові, залишилося вирішити технічні питання – кадрові та площадки, де такий вертоліт може сісти. Один із можливих варіантів -  територія біля Центрального парку культури та відпочинку ім. Горького.

Це пасажирський варіант Мі-2, який  має 8 місць. За словами Василя  Хвостака на переобладнання гелікоптера у будь-який варіант, в залежності від потреб необхідно лише 15 хвилин, що робить його універсальним.
Вертольоти МІ-2 виробляють з 1965 року. На оновлення такого вертольоту потрібно близько місяця.

Збірник літальних апаратів Ілля Лебідь розповідає: «Якщо нам привозять вертоліт, то на його капітальний ремонт потрібно орієнтовно місяць. У вертольотів є ресурс – 1000 годин, які він має налітати, а потім його потрібно ремонтувати. Ми його повністю розбираємо, миємо, фарбуємо, ремонтуємо, залишається один фюзеляж (корпус), а потім знову його збираємо».

На авіазаводі повністю завершили 6 машин МІ-2, 10 очікують сертифікації. Ще в роботі 25 гелікоптерів.



Вінницький авіазавод відновив свою діяльність минулого року, зараз на підприємстві працює 230 людей. Працівникам виплачено заборговану заробітну плату. Сума боргу становила 1, 6 млн. грн., а загальна по підприємству – 2, 7 млн. грн. Головним інвестором є ВАТ «Мотор - Січ».


«Завод фактично лежав. А його треба поставити на ноги. Наш авіаційний завод – це гордість Вінниччини. Він має гарну історію. Тут вироблялися десятки тисяч літаків, усе це потрібно відновити, довести до ладу,» - каже губернатор Микола  Джига.

Вінницький авіазавод - єдиний в країнах СНД, який ремонтує літаки АН-2, ЯК-18, ЯК-52 та вертольоти МІ-2, К-26.
«Ми працюємо над розширенням асортименту, – каже Василь Хвостак. –Тож у подальшому плануємо випускати на базі МІ-2 нову модель гелікоптера МС-2 («МоторСіч-2»). Відмінність полягатиме в потужнішому двигуні».
Авіазавод уклав угоди на ремонт малої авіації з Росією, Близьким  Сходом, Південною  Америкою.



















Комментариев нет:

Отправить комментарий